Pratimai norinčioms sulieknėti dailiai

Kalanetika – mankštos būdas, padedantis atsikratyti papildomų kilogramų, gerinantis bendrą fizinę būklę bei kraujotaką. Šie pratimai išpopuliarėjo dėl gebėjimo greitai pakeisti moteriškas kūno formas. Tiesa, dabar jie taip pat tampa populiarūs, nes padeda žmonėms, turintiems stuburo problemų dėl skoliozės, lordozės, darbinių ar nelaimingų atsitikimų, silpnų pilvo raumenų ar kitų priežasčių.

Šią programą, kuri didina jėgą, gerina laikyseną bei lankstumą, sukūrė Callan Pinckney dar praėjusio amžiaus devintame dešimtmetyje. Pratimų tikslas – panaudoti tam tikras raumenų grupes ir priversti veikti didesnį raumenų pluošto kiekį.

Kalanetika daugiausiai naudos duoda pacientams, turintiems stuburo problemų. Be to, šie pratimai neapkrauna sąnarių, sausgyslių ir raiščių, todėl tinka žmonėms, sergantiems artritu ir vilklige, padeda pagerinti laikyseną, kraujotaką, lankstumą, numesti svorio ir padidinti jėgą.

Kalanetikos programą sudaro nauji ir unikalūs anaerobinio tipo (tempimo) pratimai, kurie laikomi vienais geriausių raumenų lavinimo pratimų šiuo metu. Geriausiai šiuos pratimus galima apibūdinti kaip izotonines ir lengvas izometrines treniruotes, kuriose dominuoja nedideli judesiai ir kontroliuojami „pulsuojantys“ raumenų susitraukimai. Dėl to pratimai yra nei grynai izotoniniai, nei izometriniai.

Programa yra visiškai saugi ir tokia, jog kiekvienas gali pasirinkti jos atlikimo tempą, netgi vadovaujantis sudaryta struktūrizuota programa. Apribotas judesių diapazonas daro šiuos pratimus lengvus ir tinkamus plačiai žmonių grupei: daug sėdintiems ir atletams, vyrams ir moterims, jauniems bei seniems ir netgi nutukusiems.

Kalanetikos pratimus rekomenduojama daryti šešis kartus per savaitę po 65 minutes kasdien. Oficialiame tinklalapyje teigiama, jog žmonės poveikį jaučia jau po valandos, o rezultatas pastebimas jau po vieno pratimų seanso.

Kalanetikos pratimai, nors ir atliekami nesunkiai, sąlygoja giluminių raumenų susitraukimus, kas treniruoja raumenis ir juos lavina. Šie pratimai didina raumenų ištvermę ir pieno rūgščių kraujyje kiekį. Nedidelis kalanetikos programos intensyvumas leidžia juos atlikinėti kasdien.

Kalanetika – tai prevencinė programa ir puikus būdas išjudinti neaktyvius žmones ar tuos, kurie negali aktyviai sportuoti. Kalanetika ne tik efektyviai malšina skausmą, atsirandantį dėl laikysenos sutrikimų, bet ir efektyviai papildomai (greta medikamentinio ir chiropraktinio gydymo būdų) padeda gydyti tokias ligas kaip įvairių formų artritas, neurologinės ir reumatinės ligos, pavyzdžiui, išsėtinė sklerozė, fibromialgija ir kitos.

Neseniai atlikti tyrimai parodė, jog kalanetikos pratimai gali pristabdyti senėjimą ir ligų progresavimą – ypatingai senyvo amžiaus žmonėms ir kenčiantiems nuo artrito. Atliekant pratimus pagerėja sąnarių veikla, stiprėja raumenys ir didėja jų masė, reguliuojasi cukraus įsisavinimas, riebalų kiekis, cholesterolis, kraujospūdis ir kaulų tankumas.

2011 m. rugpjūčio 11 d. 07:00

http://gyvenimas.delfi.lt/grozis_ir_sveikata/pratimai-norincioms-suliekneti-dailiai.d?id=48438759#ixzz26U4C51yM

Reklama